مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-07سياسي

ضرورت تقویت کانون های مساجد در پرتو یک نیاز سنجی صحیح


معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد «فهما» رویش نسل دوم انقلاب را منوط به نیاز سنجی و مخاطب شناسی صحیح دانست و گفت: تقویت کانون های مساجد باید با یک حرکت خودجوش شروع شود.

- ، در حاشیه برگزاری نشست مدیران کانون های فرهنگی مساجد در خصوص مخاطب شناسی و نیازهای مربوط به جامعه هدف اظهار کرد: امروزه مخاطب شناسی از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و پس از شناخت مخاطب و نیازسنجی لازم بتوان پاسخگوی نیازهای مخاطب بود.

وی با اشاره به این مطلب که طرح سامانه فهما برای شناختن این نیازها طراحی شده است، افزود: با ایجاد سامانه فهما این قابلیت به وجود آمده تا با شناخت نیازهای جامعه و اقشار مختلف بتوان راهکارهای صحیح را ارائه داد؛ از جمله این نیازها می توان به عرصه کارآفرینی و فرهنگی و اجتماعی در کانون های مساجد اشاره کرد که لازم است در این ارتباط زیر ساخت های لازم انجام شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مطرح کرد: با توجه به اینکه کانون های برخی مساجد فعال است، اعضای کانون می توانند با شناختی که از محل خود دارند، موارد مهم را شناسایی و در راستای بسط و گسترش نقاط قوت آن برنامه هایی را طراحی و اجرا نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت کانون های مساجد در پرتو یک نیاز سنجی صحیح

ضرورت تقویت کانون های مساجد در پرتو یک نیاز سنجی صحیح