مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-07بين الملل

افزایش قابلیت سایبری مقاومت فلسطین، تل آویو را مبهوت کرد


یک روزنامه لبنانی نوشت، افزایش توانایی های سایبری گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه باعث شده این قابلیت به هدفی ثابت برای رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه لبنانی در عملیات سیف القدس نتیجه تلاش های اطلاعاتی سایبری و میدانی و نیز همکاری خارجی با مقاومت بود.

الاخبار افزود، توانایی سایبری فلسطینی ها فقط محدود به جنبش حماس نمی شود بلکه دیگر گروه های فلسطینی نیز طی سال های اخیر واحدهایی ویژه این امر ایجاد کرده اند و این قابلیت ها با گذشته زمان در حال بیشتر شدن است .

از سوی دیگر، الاخبار چندی پیش در سومین سالروز عملیات حد السیف مقاومت فلسطین، به افشای گنجینه اطلاعاتی-امنیتی مقاومت که در پی این عملیات به دست آمده، پرداخت.

این روزنامه نوشت، با گذشت سه سال از این جریان، حماس فاش کرد که یک گنجینه اطلاعاتی و امنیتی در اختیار دارد که توانسته به واسطه آن تلاش های چندین ساله برای نفوذ به سیستم ارتباطات سرّی این جنبش را ناکام بگذارد.

در ادامه این گزارش به نقل از منابع آمده، این گنج امنیتی شامل اطلاعات ثبت شده درباره تحرکات یگان مذکور و فعالیت های آن در نوار غزه است که مقاومت از طریق آن توانست تعدادی از دستگاه های جاسوسی و تجهیزات نظامی که به مثابه زیرساخت برای فعالیت های آینده نیروهای ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قابلیت سایبری مقاومت فلسطین، تل آویو را مبهوت کرد

افزایش قابلیت سایبری مقاومت فلسطین، تل آویو را مبهوت کرد