مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-07اقتصادي

فرصتی برای احیای صادرات فرش/ دلایل مهاجرت طراحان به کشورهای رقیب


رییس مرکز ملی فرش ایران رویداد اکسپو 2020 دبی را فرصتی برای احیای جایگاه قبلی فرش دستباف ایرانی در تجارت جهانی دانست و گفت: در حال حاضر به دلیل دشواری هایی که در حوزه ورود موقت فرش به کشور وجود دارد، - رییس مرکز ملی فرش ایران رویداد اکسپو 2020 دبی را فرصتی برای احیای جایگاه قبلی فرش دستباف ایرانی در تجارت جهانی دانست و گفت: در حال حاضر به دلیل دشواری هایی که در حوزه ورود موقت فرش به کشور وجود دارد، طراحان و مرمت کاران فرش به کشورهای رقیب مهاجرت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرح ناز رافع در نشست خبری با بیان اینکه اکسپو یک رویداد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است که رویکرد فرهنگی و اجتماعی آن قوی تر از رویکرد اقتصادی آن است، اظهار کرد: برای نخستین بار مرکز ملی فرش ایران با همکاری بخش خصوصی در اکسپو حضور پیدا کرده است.

هفته فرش در پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو 2020 دبی از 18 تا 24 دی ماه امسال برگزار می شود که در هر روز آن یک رویداد خواهیم داشت.

وی همچنین از رونمایی از علامت تاییدیه و گواهی تاییدیه فرش دستباف با حضور مسئولان سازمان بین المللی وایپو در اکسپو دبی خبر داد و گفت: در هفته فرش پاویون همایش دیپلماسی اقتصادی فرش و دیدارهای رو در رو با فعالان اقتصادی و تجاری از روسیه، اسپانیا، ایتالیا، استرالیا، کشورهای غربی و غیره برگزار خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی برای احیای صادرات فرش/ دلایل مهاجرت طراحان به کشورهای رقیب

فرصتی برای احیای صادرات فرش/ دلایل مهاجرت طراحان به کشورهای رقیب