مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-07سياسي

شهرک صنعتی شیراز به تنهایی پاسخگوی نیاز اشتغال فارس است


شهرک صنعتی شیراز هم اینک با 10 تا 20 درصد ظرفیت کار می کند که معتقدم اگر با ظرفیت کامل کار کند هیچ بیکاری در استان فارس نخواهیم داشت.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: شهرک صنعتی شیراز هم اینک با 10 تا 20 درصد ظرفیت کار می کند که معتقدم اگر با ظرفیت کامل کار کند هیچ بیکاری در استان فارس نخواهیم داشت.

دکتر محمدهادی ایمانیه سه شنبه 16 آذر در یک کنفرانس خبری ضمن تبریک روز دانشجو، بیان کرد: افتخار همه مسلمانان طبق فرمایش پیامبر اسلام(ص)، دانشجو بودن تا پایان عمر است.

او با بیان اینکه توقع داریم که رسانه ها این مهم را مد نظر داشته باشند که رسیدن به مقصد و حل مشکلات در مدت زمانی کوتاه، منطقی نیست، افزود: البته در این بین نباید زحمات مدیران گذشته را زیر سئوال برد و در عین حال با وعده و وعید هم مخالفیم.

استاندار فارس ابراز امیدواری کرد که بتوانیم قسمت قابل توجهی از مشکلات را حل کنیم و گفت: برآنیم تا از سرمایه گذاری در استان دفاع کنیم.

لذا از همه سرمایه گذارانی که از فعالیت در فارس ناامید شده یا به دلیلی کار را رها کرده اند، با آغوش باز استقبال و از آنان حمایت میکنیم.

او به دیدارهای اخیر خود با تعدادی از اعضای هیات دولت و معاونین آنها از جمله وزاری راه، ارشاد و معاون وزیر دفاع اشاره کرد و به تشریح جزییات جلسه با آنها پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی شیراز به تنهایی پاسخگوی نیاز اشتغال فارس است

شهرک صنعتی شیراز به تنهایی پاسخگوی نیاز اشتغال فارس است