مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-07بين الملل

فرمانده نیروی هوایی آمریکا: تعامل پذیری کلید برد در جنگهای آینده است


رییس ستاد کل نیروی هوایی ارتش آمریکا بر اهمیت کلیدی تعامل پذیری به عنوان کلید پیروز شدن این کشور در جنگهای آینده تاکید کرد.

- فرمانده نیروی هوایی آمریکا: "تعامل پذیری" کلید برد در جنگهای آینده است رییس ستاد کل نیروی هوایی ارتش آمریکا بر اهمیت کلیدی "تعامل پذیری" به عنوان کلید پیروز شدن این کشور در جنگهای آینده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال سی.

کیو.

براون، رییس ستاد کل نیروی هوایی ارتش آمریکا در مطلبی در پایگاه میلیتاری تایمز نوشت: چند سال پیش، زمانی که من عملیات هوایی علیه نیروهای داعش در عراق و سوریه را رهبری می کردم، منابع و نیروی رزمی را از ائتلافی متشکل از 78 کشور برای شکست دادن یک دشمن بیرحم جذب کردیم.

از بین تمام درس هایی که از این تجربه آموختیم، یکی مورد طنین بلندی دارد: این که تعامل پذیری در این ائتلاف مزیت ها و انعطاف پذیری مهمی را که پایه گذار موفقیت هستند ارائه داده است.

درس دیگری که از آن تجربه گرفتم این است که تعامل پذیری –به معنی گستره مشارکت متحدان و شرکا در آموزش، فناوری و قابلیت های مشترک – زمینه ارتقای خوبی دارد.

در مورد کمپین ضد داعش، ائتلافی که به سرعت ساخته شد، روی فرصت ها برای تعامل پذیری با توجه به تجارب و روابط گذشته سرمایه گذاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی هوایی آمریکا: تعامل پذیری کلید برد در جنگهای آینده است

فرمانده نیروی هوایی آمریکا: تعامل پذیری کلید برد در جنگهای آینده است