مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-07سياسي

کنگره علامه بلادی بوشهری مجازی برگزار می شود


دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این کنگره در روز چهارشنبه 17 آذر ماه سال به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، صبح امروز در نشست خبری با اشاره به زمان برگزاری هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این کنگره در روز چهارشنبه 17 آذر ماه سال نیز دیگر سخنرانان این کنگره هستند.

وی با بیان اینکه هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) ساعت 9 صبح آغاز و به مدت دو ساعت ادامه دارد گفت: این مراسم به صورت مجازی بوده و طلاب، روحانیون، دانشجویان و فضلای استان و عموم مردم از طریق آدرس مجازی www.

yun.

ir/beladi می توانند به صورت زنده در این برنامه حضور داشته باشند.

جمالی با بیان اینکه حدود 350 اثر به دبیرخانه های این کنگره ارسال شده است گفت: پس از ارزیابی آثار توسط داوران کمیته علمی کنگره طی دو مرحله، 22 اثر به عنوان برتر و حدود 30 اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شده است.

دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) همچنین از رونمایی از پوستر کتاب جدید آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم خبر داد و گفت: کتاب تسانیف العلما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره علامه بلادی بوشهری مجازی برگزار می شود

کنگره علامه بلادی بوشهری مجازی برگزار می شود