مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-07اقتصادي

71 پروژه اصلاح شبکه برق روستایی استان در مرحله اجرا و اقدام قرار دارد


مجری طرح توزیع برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 71 پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر 148 میلیارد تومان در مرحله اجرا و در دست اقدام قرار دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مجری طرح توزیع برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 71 پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی این استان با اعتباری بالغ بر 148 میلیارد تومان در مرحله اجرا و در دست اقدام قرار دارد.

سجاد حیدری در گفت وگو با ایسنا افزود: نصب 215 دستگاه ترانسفورماتور و احداث 379 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط در قالب این پروژه ها دیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی تفاهم نامه بنیاد مستضعفان و شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان کار اصلاح شبکه برق 159 روستا با اعتبار حدود 21 میلیارد تومان و با نصب 204 دستگاه ترانس و احداث 27 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط در حال اجرا است.

مجری طرح توزیع برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به پروژه های برقرسانی روستایی این استان اشاره کرد و افزود: پروژه برقرسانی به 9 روستای این استان با اعتبار 12 میلیارد و 600 میلیون تومان و با نصب 11 ترانس و احداث 34 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 پروژه اصلاح شبکه برق روستایی استان در مرحله اجرا و اقدام قرار دارد

71 پروژه اصلاح شبکه برق روستایی استان در مرحله اجرا و اقدام قرار دارد