مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-07دانش

چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ، همزمان با اینوتکس 2022 برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری رویداد های پنجمین دوره رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس و چهارمین دوره رویداد سیکاپ با حضور دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022، - چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ اینبار همزمان با یازدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2022) و با هدف توسعه کمی و کیفی آن در ابعاد بین المللی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری رویداد های پنجمین دوره رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس و چهارمین دوره رویداد سیکاپ با حضور دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022، مسئول برگزاری رویداد اینوتکس پیچ و مسئول برگزاری رویداد سیکاپ برگزار شد.

سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس 2022 در این نشست گفت: پنجمین دوره رقابت های استارتاپی اینوتکس با نام اینوتکسپیچ ، با مشارکت فعالان زیستبوم نوآوری و فناوری کشور، از 30 دی ماه 1400 لغایت 25 فروردین 1401 در استان های فارس، قم، زنجان، کرمانشاه، سمنان و تهران برگزار می شود.

او ادامه داد: اینوتکسپیچ، بزرگترین رویداد ملی رقابت استارتاپی با حضور تیم های خلاق و نوآور از شهر ها و استان های مختلف کشور است که با هدف کشف استعداد ها و حمایت از ایده های آنان جهت کمک به رشد و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و نوآوری در کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ، همزمان با اینوتکس 2022 برگزار می شود

چهارمین دوره رویداد دانش آموزی سیکاپ، همزمان با اینوتکس 2022 برگزار می شود