مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-07سياسي

استقرار دستگاه جدید آنژیوگرافی در استان ایلام


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ورود دستگاه جدید آنژیوگرافی به استان برای استقرار در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام خبر داد.

- ، محمد کریمیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: طی رایزنی هایی که با مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام داشتیم، توافق به عمل آمد که به طور مشترک در خرید این دستگاه آنژیوگرافی، دانشگاه علوم پزشکی ایلام را یاری کنند.

وی گفت: این دستگاه با مبلغ 27 میلیارد ریال خریداری شده که سهم دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرکدام مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

کریمیان اضافه کرد: در حال حاضر فضای فیزیکی محل استقرار دستگاه آنژیوگرافی و فضاهای مربوط به ارائه خدمات به بیماران پس از انجام آنژیوگرافی، 100 در صد آماده راه اندازی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام عنوان کرد: در رابطه با بخش اتاق عمل قلب باز که با دستگاه آنژیوگرافی لازم و ملزوم یکدیگر هستند، با پیشرفت 95 درصدی در حال تکمیل و راه اندازی است و فقط اقداماتی همچون انجام پوشش کفپوش و رنگ آمیزی آن باقی مانده است.

وی گفت: از مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و همه عزیزانی که در اختصاص و خرید دستگاه آنژیوگرافی، دانشگاه علوم پزشکی را یاری نموده اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دستگاه جدید آنژیوگرافی در استان ایلام

استقرار دستگاه جدید آنژیوگرافی در استان ایلام