مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-07سياسي

برخی می خواهند جنبش دانشجویی سکوی پرتابشان به مدیریت باشد


این مسئله را شاهد هستیم که برخی فعالان جنبش دانشجویی، فعالیت در این جنبش را نردبانی برای رسیدن به مقام و مسئولیت می دانند.

- به نقل از برنامه جهان آرا، جدیدترین قسمت این برنامه، با موضوع نگاهی به مطالبه گری جنبش دانشجویی و با اجرای امیرحسین ثابتی به روی آنتن شبکه افق رفت.

در ابتدا گفتگویی با ارشا نامدار و سارا عاقلی، فعالین دانشجویی صورت گرفت.

ارشا نامدار، در خصوص اینکه مطالبه گری تخصصی جنبش دانشجویی به دنبال چیست، گفت: مطالبه گری تخصصی به دنبال ریشه یابی و پیگیری حل مشکلات است نه اینکه هر بار با هر مشکل، ظهور کند و بعد به فراموشی سپرده شود؛ مثلاً ببینیم چرا الان بحران آب داریم.

وی اظهار کرد: البته بعضی به اشتباه فکر کردند مطالبه گری تخصصی یعنی مطالبه گری متناسب با رشته تحصیلی! به فعالان دانشجویی گفتند چپی هستید! دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیان کرد: به این نتیجه رسیده ایم که در روند خصوصی سازی و واگذاری ها، اتفاقاتی رخ می دهد که به فساد منجر می شوند.

به ما گفتند شما نادان هستید، متوجه مصلحت ها نمی شود و ممکن است خودتان هم افکار چپ داشته باشید! وی ادامه داد: آنقدر وضعیت نادرست بوده که وقتی حالا صدا و سیما اعتراضات اصفهان را پوشش می دهد، هیجان زده می شویم در حالی که صدا و سیما باید پیشروتر از اینها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی می خواهند جنبش دانشجویی سکوی پرتابشان به مدیریت باشد

برخی می خواهند جنبش دانشجویی سکوی پرتابشان به مدیریت باشد