مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-07اقتصادي

ادغام واحدهای موبایل و دستگاه های الکترونیکی مصرفی سامسونگ


شرکت سامسونگ الکترونیکس در بزرگترین تغییر و تحولاتی که از سال 2017 صورت می گیرد، اعلام کرد واحدهای موبایل و دستگاه های الکترونیکی مصرفی خود را ادغام کرده و مدیران عامل جدیدی را معرفی کرد.

- شرکت سامسونگ الکترونیکس در بزرگترین تغییر و تحولاتی که از سال 2017 صورت می گیرد، اعلام کرد واحدهای موبایل و دستگاه های الکترونیکی مصرفی خود را ادغام کرده و مدیران عامل جدیدی را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اقدام با هدف ساده کردن ساختار و متمرکز شدن به کسب و کار رو به رشد تراشه سامسونگ انجام می شود و جدیدترین نشانه از تغییر متمرکز در بزرگترین سازنده تراشه حافظه و تلفن هوشمند جهان پس از اعطای عفو مشروط به لی جائه یونگ، نایب رییس هیات مدیره سامسونگ و آزادی وی از زندان در اوت است.

هان جونگ هی، مدیر کسب و کار نمایش بصری به مقام نایب رییس هیات مدیره و یکی از مدیران عامل شرکت منصوب شد و مدیریت واحد ادغام شده جدید را برعهده خواهد داشت و همچنین کسب و کار تلویزیون را هدایت می کند.

کیونگ کایه هیون، مدیرعامل سامسونگ الکترو مکانیکس، به عنوان یکی از مدیران عامل سامسونگ الکترونیکس منصوب شد و هدایت واحد تراشه و قطعه این شرکت را برعهده خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادغام واحدهای موبایل و دستگاه های الکترونیکی مصرفی سامسونگ

ادغام واحدهای موبایل و دستگاه های الکترونیکی مصرفی سامسونگ