مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-07سياسي

واکنش عنابستانی و سرباز راهور به سخنان قالیباف در مورد ماجرای سیلی زدن + فیلم


بارها گفته ام که اشتباه عنابستانی سیلی زدن به سرباز در حال انجام وظیفه نبود! بلکه اشتباه عنابستانی هل دادن سرباز توهین کننده بود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ​نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان اخیر رییس مجلس شورای اسلامی گفت: البته واضح بود که ماه پشت ابر نمی ماند.

علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در واکنش به سخنان روز دوشنبه (15 آذرماه) محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی نوشت: البته واضح بود که ماه پشت ابر نمی ماند اما از شجاعت ریاست محترم مجلس آقای دکتر قالیباف تشکر می کنم که بعد از چندین ماه دروغ پراکنی، ایشان بالاخره به اندازه کمی حقیقت را روشن کردند! بارها گفته ام که اشتباه عنابستانی سیلی زدن به سرباز در حال انجام وظیفه نبود! بلکه اشتباه عنابستانی هل دادن سرباز توهین کننده بود! تفاوتی که در هیاهوی رسانه ای گم شد.

وی در پایان این مطلب از هشتگ های "عنابستانی"، "سیلی"، "سرباز" و "قالیباف" استفاده کرده است.

دوشنبه (15آذرماه) محمدباقر قالیباف در همایش دانشجویی که در دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت 16 آذرماه روز بزرگداشت دانشجو برگزار شد، گفت: قطعا ما در حوزه نظارت بر رفتار نمایندگان ضعف هایی داریم که مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عنابستانی و سرباز راهور به سخنان قالیباف در مورد ماجرای سیلی زدن + فیلم

واکنش عنابستانی و سرباز راهور به سخنان قالیباف در مورد ماجرای سیلی زدن + فیلم