مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-07سياسي

گسترش روابط با همسایگان احتمال موفقیت ما در مذاکرات را افزایش می دهد


به عقیده من اگر ما روابط خود با همسایگانمان را تقویت کنیم و به سمت عضویت در پیمان های منطقه ای حرکت کنیم، می توانیم احتمال موفقیت خود در مذاکرات بین المللی را افزایش دهیم.

- ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده مجلس گفت: به عقیده من اگر ما روابط خود با همسایگانمان را تقویت کنیم و به سمت عضویت در پیمان های منطقه ای حرکت کنیم، می توانیم احتمال موفقیت خود در مذاکرات بین المللی را افزایش دهیم.

محمد صفایی در گفت وگو با ایسنا با طرح این اعتقاد که ما در دولت قبل مذاکره برای مذاکره می کردیم اما این مذاکرات هیچ وقت به نتیجه نرسید، اظهار کرد: علی رغم اینکه ما به تمام تعهدات خود در برجام عمل کردیم اما طرف مقابل زیر میز زد و هیچ کدام از تعهدات برجامی خود را عملی نکرد.

وی با بیان اینکه تیم سیاست خارجی دولت فعلی کاملا هوشمندانه و معطوف به هدف به پیش می رود، ادامه داد: این تیم مدافع منافع ملی ایران است و من معتقدم حتما مذاکرات به نتیجه خواهد رسید.

در دوره جدید مذاکرات ما چهارچوب مشخصی را برای طرفین تعیین کرده ایم تا مذاکرات برد برد بوده و طرف مقابل ما هیچ مسیری برای فرار نداشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر لزوم پرهیز از فرسایشی شدن مذاکرات بیان کرد: یکی از اهداف طرف مقابل این است که مذاکرات را به سمت فرسایشی شدن ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش روابط با همسایگان احتمال موفقیت ما در مذاکرات را افزایش می دهد

گسترش روابط با همسایگان احتمال موفقیت ما در مذاکرات را افزایش می دهد