مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-07دانش

دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد از مشکلات خود می گویند


دانشجویان دانشگاه آزاد با چالش ها و مشکلات متعددی مواجه هستند که به گفته عده ای از آنها، عمده ترین این مشکلات، لغو موارد غیرمنصفانه دفاع و پیش دفاع است.

- در همین راستا هم زمان با روز دانشجو، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پای درد و دل تعدادی از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد نشسته تا چالش های آنها را بیان کند.

یک دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه به دفعات درخواست های متعددی به صورت گروهی یا فردی در قالب نامه، تماس تلفنی، دیدار با مدیران، ارسال پیام از درگاه پیگیری های ویژه و.

به منظور حل مشکلات و اصلاح یا لغو بخشنامه های مربوطه ارسال شده، می گوید: متأسفانه با بی توجهی مدیران دانشگاه مواجه شده ایم و نتیجه ای حاصل نشده است.

او ادامه می دهد: به همین منظور نامه ای به ریاست دانشگاه ارسال کرده ایم که درخواست داریم دستور رسیدگی فوری به موضوع و حل مشکلات دانشجویان مشمول را مدنظر قرار دهند.

دانشجوی دیگری از جمله این موارد را تصویب و ابلاغ بخشنامه با موضوع دفاع از رساله دکتری تخصصی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می کند و معتقد است که موجب رنج روحی و پیامدهای مالی بسیاری برای دانشجویان و خانواده های آنها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد از مشکلات خود می گویند

دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد از مشکلات خود می گویند