مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-07اجتماعي

ناگفته هایی از زندگی کارآفرینان


کارآفرینان زندگی پرفراز و نشیب و پرهیجانی دارند و اگر کسی تحمل این سبک از زندگی را ندارد قطعا در این مسیر موفق نخواهند شد.

- ایسنا/البرز یک کارآفرین البرزی گفت: کارآفرینان زندگی پرفراز و نشیب و پرهیجانی دارند و اگر کسی تحمل این سبک از زندگی را ندارد قطعا در این مسیر موفق نخواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین جلیلی در دومین کارگاه مجازی کافه کارآفرینی که توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه این تصور که همه می توانند کارآفرین باشند، اشتباه است، اظهار کرد: طبق استانداردها دو تا سه درصد افراد جامعه می توانند کارآفرین باشند و راه اندازی کسب و کار الزاما به معنای کارآفرینی نیست.

وی با بیان اینکه معمولا واقعیت ها در خصوص کارآفرینان گفته نمی شود، ادامه داد: سبک زندگی کارآفرینانه هزینه های سنگینی دارد و امنیت کاری و مالی در این نوع زندگی هیچ معنایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینان در ایران شرایط سخت تری در مقایسه با سایر کشورها دارند، اضافه کرد: با توجه به تورم بالا در ایران، شرایط کارآفرینان مدام در حال تغییر است و به عنوان مثال معلوم نیست بعد از این جلسه دو ساعته قیمت دلار چقدر بالا رفته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از زندگی کارآفرینان

ناگفته هایی از زندگی کارآفرینان