مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-07اقتصادي

ارتقای شاخص های بهداشتی مدارس فاروج با مشارکت دهیاری ها


معاون پشتیبانی و پژوهش و توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان فاروج گفت: با مشارکت دهیاری ها شاخص های بهداشتی 100 مدرسه در سطح روستاها در بازگشایی مدارس، - ایسنا/خراسان شمالی معاون پشتیبانی و پژوهش و توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان فاروج گفت: با مشارکت دهیاری ها شاخص های بهداشتی 100 مدرسه در سطح روستاها در بازگشایی مدارس، شروعی بهداشتی داشتند ارتقا یافت.

محمد صنعتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با تأمین یک میلیارد و 60 میلیون ریال اعتبار، اقلام بهداشتی تأمین و در مرحله اول بخشی از آن در 100 مدرسه روستایی توزیع شد.

معاون پشتیبانی و پژوهش و توسعه مدیریت آموزش وپرورش فاروج گفت: 53 دهیاری در تأمین منابع خرید اقلام بهداشتی مشارکت داشتند تا در بازگشایی مدارس اقلامی همچون ماسک، مواد ضدعفونی، صابون مایع در سطح 75 روستا با 100 مدرسه توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع این اقلام دو مرحله دیگر هم تا پایان سال انجام می شود، بیان کرد: در این قالب حدود 6 هزار دانش آموز مشمول برخوداری از این اقلام در سطح مدارس روستایی شدند.

صنعتی با بیان اینکه بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس هم در قالب پروژه مهر در دستور کار قرار گرفته بود گفت: تا بازگشایی مدارس، سرویس های بهداشتی روستاهای فرهادان، چوکانلو، دالنجان ترکیه، خیرآباد، مایوان، ترنیک، نقاب، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص های بهداشتی مدارس فاروج با مشارکت دهیاری ها

ارتقای شاخص های بهداشتی مدارس فاروج با مشارکت دهیاری ها