مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-07اجتماعي

هوای اصفهان و سگزی ناسالم است


کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز با میانگین 103 وضعیت ناسالم برای گروه های حساس(نارنجی) را نشان می دهد.

- اظهار داشت: کیفیت هوا براساس اطلاعات ایستگاه های پایش آنلاین در خیابان استانداری با شاخص 133، پروین با شاخص 104، بزرگراه خرازی با شاخص 137 و فیض با شاخص 110 برای گروه های حساس ناسالم (نارنجی) است.

وی اضافه کرد: شاخص هوا در ایستگاه خیابان باهنر با میانگین 154 و فرشادی با میانگین 152 وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) را نشان می دهد و در ایستگاه خیابان های احمدآباد، انقلاب، رودکی، رهنان، کاوه و میرزا طاهر شاخص کیفی هوا قابل قبول است.

کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: امروز ایستگاه پایش هوای شهر سگزی با شاخص 114 ناسالم برای گروه های حساس است و در شاهین شهر با شاخص 55 و مبارکه با شاخص 67 در وضعیت قابل قبول ثبت شده ضمن اینکه ایستگاه های دولت آباد، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان همچنان قطع است.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان به سبب استقرار جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان تا شامگاه امروز سه شنبه وزش باد به نسبت شدید تا شدید در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان از غلظت الاینده ها می کاهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان و سگزی ناسالم است

هوای اصفهان و سگزی ناسالم است