مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-07بين الملل

آمریکا برای ردیابی بالستیک های کره شمالی رادار جدید راه اندازی کرد


مدیر آژانس دفاع موشکی آمریکا اعلام کرد، واشنگتن ساخت یک رادار دوربرد در آلاسکا را تکمیل کرده که برای دادن هشدارهای سریع در رابطه با شلیک موشک های بالستیک از کشورهای سرکش از جمله کره شمالی طراحی شده است.

- مدیر آژانس دفاع موشکی آمریکا اعلام کرد، واشنگتن ساخت یک رادار دوربرد در آلاسکا را تکمیل کرده که برای دادن هشدارهای سریع در رابطه با شلیک موشک های بالستیک از کشورهای "سرکش" از جمله کره شمالی طراحی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، آدمیرال جان هیل مدیر آژانس دفاع موشکی آمریکا همچنین توضیح داد که این رادار جدید در تشخیص موشک دوربرد آنقدر قوی خواهد بود که اشیاء مرگبار از جمله کلاهک ها را شناسایی کند و به آمریکا این اجازه را بدهد تا با موفقیت چنین اشیایی را رهگیری کند.

وی در یک میزگرد رسانه ای مجازی با اشاره به کره شمالی گفت: در منطقه فرماندهی هند-اقیانوس آرام آمریکا، کشوری سرکش وجود دارد که آمریکا را هدف می گیرد و بارها و بارها و حتی همین تازگی توانایی موشک بالستیک خود را نمایش داده است.

آدمیرال هیل افزود: بنابراین، این رادار به طور استراتژیک در آلاسکا مستقر شده است و با برد وسیعی که دارد می توانیم تهدیدهایی را که از این منطقه به طرف کشورمان می آید، شناسایی و رهگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برای ردیابی بالستیک های کره شمالی رادار جدید راه اندازی کرد

آمریکا برای ردیابی بالستیک های کره شمالی رادار جدید راه اندازی کرد