مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-07بين الملل

انهدام شبکه تروریستی در کاظمین عراق+عکس


سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق از شناسایی یک تروریست که قصد انفجار در بازاری در کاظمین را داشت و شناسایی و انهدام یک شبکه تروریستی در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه رسانه ای الاعلام الامنی عراق از دستگیری یک تروریست که برای انجام حملات تروریستی و انفجار یک بمب در یکی از بازارهای شهر کاظمین برنامه ریزی کرده بود و تلاش داشت این حمله تروریستی را انجام دهد، خبر داد و اعلام کرد که طی این عملیات امنیتی نیروهای عراقی، اعضای یک شبکه تروریستی که برای انجام انفجار در کاظمین برنامه ریزی کرده بود، دستگیر شدند.

در بیانیه این گروه رسانه ای که نسخه ای از آن در خبرگزاری رسمی عراق (وزارت کشور و از طریق تجزیه و تحلیل و بررسی داده های اطلاعاتی و تحت نظارت و پیگیری مستقیم میدانی توسط معاونت وزارت اطلاعات و تحقیقات فدرال، نیروهای این سازمان توانستند مظنونی را دستگیر کنند که قصد داشت یک بمب  را در یکی از بازارهای شهر کاظمین منفجر کند.

  بر اساس این گزارش، متهم مذکور در داخل هتلی در شهر کاظمین دستگیر شد.

او برادر یک تروریست است که ژوئن گذشته بمبی را در کاظمین منفجر کرد.

این فرد در حال حاضر دستگیر شده  در حالی که تلاش داشت به همان شیوه برادرش، با پوشیدن ماسک و کوله پشتی یک بمب را در بازار شهر کاظمین منفجر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه تروریستی در کاظمین عراق+عکس

انهدام شبکه تروریستی در کاظمین عراق+عکس