مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-07سياسي

انتخابات موسسات و تشکل های قرآنی مازندران برگزار می شود


رییس هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مازندران گفت: انتخابات موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان مازندران 23 دیماه در قائمشهر برگزار می شود.

- سید مهدی احمدی در گفتگو با ، مقرر شد اتحادیه تا زمان برگزاری انتخابات بعدی کارش را ادامه دهد تا اینکه انتخابات در ششم مردادماه امسال انتخابات برگزار شد و 11 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره و دو بازرس تعیین شدند.

وی با اظهار اینکه 25 نفر از مدیران مؤسسات برای انتخابات هیئت مدیره و پنج نفر برای انتخابات بازرسی شرکت کرده بودند، گفت: با توجه به اعتراضات برخی مدیران مؤسسات و اینکه مجمع به حد نصاب نرسیده بود، جلسه ای در دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل و مقرر شد تا انتخابات دوباره برگزار شود.

احمدی یادآور شد: طبق مصوبه انتخابات هیئت مدیریت مؤسسات قرآنی مازندران 23 دی ماه در قائمشهر برگزار می شود و 11 نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره و دو نفر به عنوان بازرسی انتخاب خواهند شد.

رییس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه مرحله دوم انتخابات برگزار می شود دیگر نیاز به رسیدن افراد شرکت کننده به حد نصاب ندارد و هرکس بیشترین رأی را بیاورد، انتخاب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات موسسات و تشکل های قرآنی مازندران برگزار می شود

انتخابات موسسات و تشکل های قرآنی مازندران برگزار می شود