مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-07بين الملل

رییس سیا: به این نتیجه نرسیده ایم که روسیه می خواهد به اوکراین حمله کند


رییس سازمان سیا گفت سازمان های اطلاعاتی به این نتیجه نرسیده اند که ولادیمیر پوتین به اوکراین حمله می کند ، اما او نیروهای نظامی روسیه را در مرز به گونه ای جمع کرده که قادر خواهد بود به شیوه ای بسیار گسترده اقدام کند و ممکن است در همین زمستان فرصت این کار را پیدا کند.

- رییس سازمان سیا گفت سازمان های اطلاعاتی به این نتیجه نرسیده اند که ولادیمیر پوتین به اوکراین حمله می کند ، اما او نیروهای نظامی روسیه را در مرز به گونه ای جمع کرده که قادر خواهد بود به شیوه ای بسیار گسترده اقدام کند و ممکن است در همین زمستان فرصت این کار را پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویلیام برنز، رییس سازمان سیا در نشست شورای مدیریت وال استریت ژورنال با اشاره به سخنان پوتین مبنی بر اینکه مسکو باید نفوذ قابل توجهی بر اوکراین همسایه خود داشته باشد، گفت: من هرگز ریسک پذیری پوتین در مورد اوکراین را دست کم نمی گیرم.

برنز اشاره کرد که در جریان مذاکرات امروز (سه شنبه) بین رهبران دو کشور، واشنگتن باید تمایل خود را برای بازداشتن روسیه نشان دهد، اما همچنان امکان دستیابی به پیشرفت از طریق ابزارهای دیپلماتیک را حفظ کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سیا: به این نتیجه نرسیده ایم که روسیه می خواهد به اوکراین حمله کند

رییس سیا: به این نتیجه نرسیده ایم که روسیه می خواهد به اوکراین حمله کند