مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-07اقتصادي

توزیع هزار بسته معیشتی دیگر در قالب هجدهمین مرحله کمک های مؤمنانه


هزار بسته معیشتی دیگر، توسط سپاه ناحیه امامت تبریز و در قالب کمک های مؤمنانه، به خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا، - توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا کنون، هجده مرحله کمک مؤمنانه برگزار و ده ها هزار بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و گوشت گرم، به خانواده های نیازمند شناسایی شده، توزیع کرده است.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل افزود: در مرحله هجدهم هم، بیش از هزار بسته معیشتی، به ارزش هر بسته حدود 500 هزار تومان و 600 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند اهدا شد.

وی نقش حرکت ها و مشارکت های مردمی در حل مشکلات را یک امر مهم و تأثیر گذار عنوان کرد و گفت: سابقه نشان داده است که هر وقت مردم پای کار آمده و در مسائل اجتماعی در کنار و همراه با نهادهای حاکمیتی بوده اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است.

معاون اجرایی سپاه عاشورا نیز در این مراسم اظهار داشت: مردم، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و به همین خاطر، خدمت به مردم در این انقلاب، مثل عبادت برای خدا است.

سرهنگ پاسدار کاظم قلعه با بیان اینکه مردم ایران هم همواره در همه بزنگاه ها و بحران ها، حامی و پشتیبان انقلاب بوده اند، گفت: در دوران همه گیری کرونا که از لحاظ اقتصادی، فشار و سختی هایی متوجه نظام بود، باز خود مردم در کنار مسئولین و خادمین ملت، با انفاق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار بسته معیشتی دیگر در قالب هجدهمین مرحله کمک های مؤمنانه

توزیع هزار بسته معیشتی دیگر در قالب هجدهمین مرحله کمک های مؤمنانه