مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-07سياسي

خبر خوش برای زرشک کاران خراسان جنوبی/ آغاز خرید حمایتی از هفته آینده


نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز با مسئولان تعاون روستایی کشور، گفت: هفته آینده 250 میلیارد تومان تخصیص و برای اولین بار خرید حمایتی زرشک در استان انجام خواهد شد.

- سلمان اسحاقی نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در خصوص اختصاص اعتبار250 میلیارد تومانی بری خرید حمایتی زرشک استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: شورای قیمت گذاری قرار است در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

وی یادآور شد: طی هفته گذشته که خدمت رییس جمهور بودیم آیت الله رییسی دغدغه زرشک کاران استان را سؤال کرده و در این خصوص تأکید کردند که پیگیری مستمر داشته باشید و هر جا اجساس کردید سوء مدیریت و کوتاهی هست به شخص بنده بگویید چراکه اقتصاد و معیشت مردم خراسان جنوبی برای ما مهم است.

نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر دغدغه زرشک کاران استان مرتفع نشود اقتصاد 50 هزار نفر زرشک کاران استان آسیب می بیند، اضافه کرد: امید است در هفته آینده با هماهنگی های انجام شده در مرکز استان در 4 تعاونی خرید زرشک بتوانیم زرشک را خریداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای زرشک کاران خراسان جنوبی/ آغاز خرید حمایتی از هفته آینده

خبر خوش برای زرشک کاران خراسان جنوبی/ آغاز خرید حمایتی از هفته آینده