مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-07دانش

روز دانشجو در دانشگاه های سوت و کور


همه خسته از محدودیت های کرونایی، دلشان برای روزهای بدون ماسک، دلهره از ابتلا به این ویروس ناشناخته، حضور بی دغدغه در محل تحصیل، کار و .

تنگ شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فضای دانشگاه ها با حضور دانشجویان در ترم های تحصیلی رنگ و بوی دیگری می گرفت، دانشجویان جدیدالورود با ذوق و شوق فراوان قدم در مهد علم و دانش می گذاشتند و شور و شوق آن ها به دانشجویان ترم بالایی نیز سرایت می کرد، اما اکنون دانشجویایی هستند که باوجود گذشت نزدیک به چهار ترم از تحصیلشان، هنوز رنگ دانشگاه را ندیده اند و از طریق مجازی با اساتید و همکلاسی های خود در ارتباط هستند.

جشن های روز دانشجو برای تمامی افرادی که قبل از کرونا در دانشگاه تحصیل می کردند، خاطره انگیز است، تشکل های دانشجویی برای این روز از مدت ها قبل برنامه ریزی می کردند، حتی به چالش کشیدن مسئولان دانشگاه و سخنران دعوت شده در این جشن از جمله این برنامه ها بود تا یک نفر صدای دانشجو برای بیان مطالبات باشد.

با آغاز واکسیناسیون همگانی امیدها برای بازگشت به زندگی عادی و بازگشایی ها بیش تر شده بود، اما تصمیم بر این شد که دانشجویان مقطع کارشناسی نیز این ترم تحصیلی را مجازی بگذارند و برای تشکیل کلاس های حضوری تصمیم گیری به زمان دیگری موکول شد، اما دانشجویان مقطع دکتری و کارشنایی ارشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو در دانشگاه های سوت و کور

روز دانشجو در دانشگاه های سوت و کور