مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-07اجتماعي

تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در پایتخت


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مالکین تهرانی موتورسیکلت هایی که هنوز برای ترخیص اقدامی نکرده اند خواست جهت ترخیص موتورسیکلت خود به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.

- ، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت: همکاران بنده همکاری لازم را با مالکین و متصرفان تهرانی موتورسیکلت های توقیفی دارند و افراد می توانند با در دست داشتن حداقل مدارک جهت تحویل موتورسیکلت خود اقدام کنند.

همه خانی افزود: مرحله اول این طرح تا 17 بهمن سال گذشته بود که با استقبال خوب دارندگان این موتورسیکلت ها مواجه شد و هم اکنون نیز این فرصت همچنان برای مالکین موتورسیکلت های توقیفی ادامه دارد.

وی گفت: با تسهیلاتی که به دستور فرمانده ناجا برای ترخیص موتورسیکلت هایی که بین بازه زمانی سال های 90 تا 98 به پارکینگ ها منتقل شده اند، از جمله کاهش هزینه نگهداشت بر اساس مصوبه سال 94 هیئت وزیران و عدم دوبرابر شدن جریمه های آنان در مدت توقیف و به همین منظور این مالکین و متصرفین (و نماینده قانونی آنها) فرصت را غنیمت شمرده و هر چه سریع تر نسبت به حضور در دفاتر پلیس + 10 شهر تهران با در دست داشتن مدارک اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در پایتخت

تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در پایتخت