مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-07ورزشي

ترک ورزشگاه به خاطر 27 سال حسرت + عکس و فیلم


هواداران اورتون در حرکتی نمادین و در دیدار مقابل آرسنال به نشانه 27 سال ناکامی و حسرت در کسب جام، در دقیقه 27 ورزشگاه را ترک کردند و سبک جدید و مسالمت آمیزی از اعتراض به وضعیت تیم شان را به نمایش گذاشتند.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ دیشب برای اورتونی ها بسیار عجیب و دراماتیک تمام شد.

در شبی که گروهی از هواداران این تیم در اعتراض به وضعیت این تیم در فصل جاری و 27 سال ناکامی در کسب هر گونه جام قهرمانی قصد اعتصاب و اعتراض داشتند، شاگردان بنیتز غوغا کردند و بازی باخته را در وقت های تلف شده نیمه دوم با پیروزی عوض کردند تا فعلا رافائل بنیتز در سمت مربیگری تافی ها ابقا شود.

پیش از بازی اورتون و آرسنال در مرسی ساید در شهر لیوروپول، فراخوان هایی از سوی برخی از گروه های هواداری اورتون از جمله Royal Blue Mersey منتشر شد که طبق آن قرار بود هواداران معترض در دقیقه 27 ورزشگاه را ترک و به این شکل به سیاست های مدیران این باشگاه 27 سال گذشته که مانع از کسب هر گونه قهرمان شده، اعتراض کنند.

این تصمیم بعد از آن گرفته شد که تافی ها این فصل را هم بسیار ناامید کننده شروع کردند و تا قبل از این بازی در رتبه شانزدهم جدول رده بندی و تقریبا در حوالی منطقه سقوط قرار داشتند و دربی شهر لیورپول را هم با گل های بسیار زیاد به رقیب سنتی و دیرینه خود واگذار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک ورزشگاه به خاطر 27 سال حسرت + عکس و فیلم

ترک ورزشگاه به خاطر 27 سال حسرت + عکس و فیلم