مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-07پزشكي

نبود جراح عمومی زنان در ایلام/ علوم پزشکی پاسخگو نیست!


استان ایلام از محدودیت های پزشکی بی شماری از جمله نبود پزشک جراح عمومی زنان رنج می برد و باعث گله و شکایت شهروندان شده است این در حالی است که مسوولین دانشگاه علوم پزشکی از پاسخگویی نسبت به مسائل طفره می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، علم پزشکی در استان ایلام آنهم در چند سال گذشته پیشرفت هایی داشته و متخصصانی در این استان رشد کرده که باعث درمان بیماران شده اند.

 اما علیرغم این همه مسائل بیشتر بیماران این استان از نبود جراح عمومی زنان رنج برده و بالاجبار به سایر استان ها برای انجام درمان بیماری خود با هزینه زیاد مراجعه می کنند.

ایران جز کشورهایی که از لحاظ علم پزشکی با دنیا رقابت می کند و تحرک این علم آنچنان زیاد است که جوانان علاقمند به این رشته و اساتید مجرب در این علم بیشتر نمایان می شود.

 پزشکان ایرانی از گذشته های دور در این امر شگفت انگیز حاذق بوده و بزرگانی چون ابن سینا و ابوریحان بیرونی در سراسر جهان نام آور هستند و کتب علمی این پزشکان در دروس دانشگاه های دنیا تدریس می شود.

 آنچنان رشته های مختلف پزشکی گسترده شده که برای تک تک جوارح انسان که با پیچیدگی خاصی تشکیل شده پزشکان مخصوص به خود را دارد که افراد با مراجعه به این متخصصان می توانند با آرامش و بدون دغدغه مشکل خود را بازگو و درمان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود جراح عمومی زنان در ایلام/ علوم پزشکی پاسخگو نیست!

نبود جراح عمومی زنان در ایلام/ علوم پزشکی پاسخگو نیست!