مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-07دانش

نشست صمیمانه دبیر سندیکای مواد موثره دارویی با دانشجویان و اساتید دانشگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو، دفتر همکاری های مشترک سندیکای مواد موثره و دانشگاه شهید بهشتی با همکاری معاونت پژوهشی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، - میثم کریمی، دبیر سندیکای مواد موثره دارویی گفت: به دنبال ایجاد ارتباط قوی بین صنعت و دانشگاه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو، دفتر همکاری های مشترک سندیکای مواد موثره و دانشگاه شهید بهشتی با همکاری معاونت پژوهشی و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، نشست صمیمانه ای با دانشجویان رشته های مرتبط برگزار نمود.

در این جلسه که با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، میثم کریمی، دبیر سندیکا ضمن تشریح فعالیت های سندیکای مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی گفت: ما به دنبال ایجاد ارتباط مستحکم صنعت و دانشگاه هستیم و دفتر همکاری های مشترک این تشکل نیز در همین راستا تأسیس شده است.

از کلیه دانشجویان رشته های مرتبط دعوت می کنیم تا در پروژه های شرکت های عضو سندیکا شرکت نمایند و در قالب گروه های کارورزی با تولیدکنندگان همکاری کنند.

کریمی با بیان اینکه سندیکای مواد موثره دارویی جهت آشنایی بیشتر، تور های دانشجویی جهت بازدید از کارخانجات برگزار می نماید، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صمیمانه دبیر سندیکای مواد موثره دارویی با دانشجویان و اساتید دانشگاه

نشست صمیمانه دبیر سندیکای مواد موثره دارویی با دانشجویان و اساتید دانشگاه