مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-07سياسي

مردم از آقای استاندار چه می خواهند؟


مردم در ملاقات عمومی و چهره به چهره با استاندار سمنان، از او چه خواسته هایی داشتند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ملاقات عمومی و چهره به چهره مردم از اقصی نقاط استان سمنان با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان برگزار و به درخواست های آنان رسیدگی شد.

در این نشست، 21 نفر از مردم از اقصی نقاط استان با حضور در سالن غدیر استانداری در دیداری چهره به چهره با استاندار سمنان به بیان درخواست ها و مشکلات خود پرداختند.

در این ملاقات عمومی، درخواست های مردم از شهرستان های سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان، میامی و مهدی شهر با حضور برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی بررسی و دستور مستقیم استاندار سمنان برای رسیدگی صادر شد.

عمده مباحث مطرح شده از سوی مردم در این ملاقات عمومی در حوزه های مشکلات دامداران، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، مسکن و معیشت، تسهیلات اشتغال زایی، تسهیلات کشاورزی، مباحث مدیریت شهری، مسکن مهر و برخی موارد مرتبط با صنعت و تولید بود.

از 21 مورد افراد مراجعه کننده در این ملاقات عمومی، پنج نفر خانم و 16 نفر از آقایان بودند.

دستورات لازم در خصوص رسیدگی به موارد مطرح شده در این ملاقات عمومی، توسط استاندار سمنان به دستگاه های اجرایی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، صندوق کارآفرینی امید، راه و شهرسازی، جهاد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از آقای استاندار چه می خواهند؟

مردم از آقای استاندار چه می خواهند؟