مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-07اقتصادي

گدایی، خاری بر چشم شهر ارومیه


تکدی گری یکی از مشکلات مهم شهرهای بزرگ و یکی از معضلات و آسیب های اجتماعی است که تاثیرات منفی بیشماری برجامعه تحمیل می کند.

- ایسنا/آذربایجان غربی تکدی گری یکی از مشکلات مهم شهرهای بزرگ و یکی از معضلات و آسیب های اجتماعی است که تاثیرات منفی بیشماری برجامعه تحمیل می کند.

افزایش متکدیان در سطح شهر به عوامل مختلف اجتماعی، اقتصادی بستگی دارد و آسیب های اجتماعی از جمله ناخوشایند کردن چهره سطح شهر ، اعتیاد، سرقت، بیماری و حاشیه نشینی از جمله پیامد های این معضل است.

امروزه کمتر کسی است که در سطح شهر در چهار راه ها ،کنار جاده ها و پیاده روها متکدیانی را ندیده باشند.

افرادی که به شیوه های مختلف در حال گدایی هستند و جدیدا شیوه های مختلف و تازه ای از جمله بکار گیری کودکان را برای کار خود اضافه کرده اند.

این معضل سالیان سال در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی ریشه دوانیده و در فصول مختلف حضور گدایان در شهر گاه با بهره گیری از کودک وگاه با نشان دادن ناقص العضو بودن فرد،مثل خاری بر چشم شهر زیبای ارومیه است،شهری که بواسطه مرزی بودن استان میهمان مسافران مختلف از داخل و خارج از کشور است.

جمع آوری متکدیان از شهر ارومیه مقابلی فرماندار ارومیه در گفت وگو با ایسنا افزود: در سال جاری 16نفر از متکدیان سطح شهر ارومیه جمع آوری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گدایی، خاری بر چشم شهر ارومیه

گدایی، خاری بر چشم شهر ارومیه