مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:002021-12-07اقتصادي

سردرد های خطرناک کدامند؟


اگر به طور مکرر دچار سردرد می شوید، اگر سردردتان کارکرد روزانه تان را مختل می کند یا اگر الگوی معمول سردردهای تان به شیوه ای خاص تغییر کرده است، - مراجعه به دکترتان کار معقولی است.

در ابتدا به نزد پزشک عمومی تان بروید حدود 50 درصد افراد دست کم یک بار در ماه، 15 درصد افراد دست کم یک بار در هفته و 5 درصد افراد تقریبا هر روز دچار سردرد می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، شمار اندکی از افراد دچار سردرد نیاز به مراجعه پزشک دارند چرا که اغلب سردرد ها نسبتا خفیف هستند و به خودی خود و با مصرف دارو های مسکن بدون نسخه، استراحت و خواب خوب شبانه بهبود پیدا می کنند.

اگر سردرد شما شدید باشد، به طور مکرر رخ دهد و به مسکن های معمول پاسخ ندهد، چه باید بکنید؟ گرچه سردرد ها ندرتا نشانه بیماری وخیم تری هستند، اما اگر به طور مکرر دچار سردرد می شوید، اگر سردردتان کارکرد روزانه تان را مختل می کند یا اگر الگوی معمول سردردهای تان به شیوه ای خاص تغییر کرده است، مراجعه به دکترتان کار معقولی است.

در ابتدا به نزد پزشک عمومی تان بروید و او اگر لازم بود شما را به یک متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیست) یا نورولوژیستی که به طور خاص در زمینه سردرد کار می کند، ارجاع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرد های خطرناک کدامند؟

سردرد های خطرناک کدامند؟