مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-07اقتصادي

65 درصد مشاغل پول ساز مالیات نمی دهند!/ فرار مالیاتی 80 درصدی در برخی استان ها


در 8 ماهه امسال حقوق بگیران بخش دولتی و خصوصی 23 هزار میلیارد تومان مالیات داده اند اما 101 هزار پزشک، دندانپزشک و مشاور خانواده از پرداخت مالیات فرار کرده اند.

- در گزارشی به فرار مالیاتی مشاغل در هشت ماه نخست امسال پرداخته است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

آنچه از کلیات آمارهای مالیات ستانی در ایران بر می آید، حجم عمده بار درآمد مالیاتی دولت بر دوش آنهایی است که یا در بخش مولد اقتصاد فعالیت می کنند یا حقوق بگیر دولت و بخش خصوصی اند.

در این میان، آنچه فراموش می شود، مالیاتی است که معامله گران بازارهای غیرمولد، مشاغل آزاد و مشاغل پول ساز بدهند؛ همان هایی که بدون هیچ دغدغه ای ثروت های کلانی اندوخته و از پرداخت مالیات آن فراری اند.

2 سال گذشت پزشکان کارتخوان نصب نکردند دوشنبه چهارم شهریور سال 1398 مدیرکل تنظیم مقررات و نظارت بر برون سپاری سازمان مالیاتی از پزشکانی که تاکنون اقدام به ثبت کارتخوان نکرده اند، خواست تا 15 شهریور اقدام کنند.

علی رستم پور در گفت وگویی که با بخش خبری رسانه ملی داشت، با بیان اینکه الزام ثبت کارتخوان از 22 مرداد به 15 شهریور 98 تغییر کرده است، گفت: بنا به درخواست سازمان نظام پزشکی استفاده از کارتخوان متصل به سازمان امور مالیاتی در مطب پزشکان، به نیمه شهریور موکول شد و از ابتدای مهر 98 اعمال و محاسبه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد مشاغل پول ساز مالیات نمی دهند!/ فرار مالیاتی 80 درصدی در برخی استان ها

65 درصد مشاغل پول ساز مالیات نمی دهند!/ فرار مالیاتی 80 درصدی در برخی استان ها