مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-07سياسي

سندی که اتهام وهابیت به شیعه را خنثی می کند


اتهام وهابیت به شیعه درباره اینکه قرآن شیعیان با قرآن آنان فرق دارد در قالب سندی متقن در کتابخانه حرم حضرت معصومه (س) پاسخ داده شده است.

- ایسنا/قم اتهام وهابیت به شیعه درباره اینکه قرآن شیعیان با قرآن آنان فرق دارد در قالب سندی متقن در کتابخانه حرم حضرت معصومه (س) پاسخ داده شده است.

اولین خطاب خداوند به پیامبر گرامی اسلام (ص) در غار حرا با عبارت اقرأ؛ بخوان شروع شد و در ادامه در اولین جملاتی که بر ایشان نازل شد، از اهمیت علم آموزی و کتابت علم سخن به میان آمده است که نشان دهنده اهمیت مطالعه، علم آموزی و ترویج فرهنگ مطالعه در اسلام به عنوان دینی که ادعای کمال و تعالی بشر در هر دو بعد مادی و معنوی را دارد، است.

به تعبیر رهبر معظم انقلاب کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و کتاب خوب، یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است؛ همه دستاوردهای بشر در سراسر عمر جهان تا آنجا که قابل کتابت بوده است، در میان نوشته هایی است که انسان ها پدید آورده و می آورند.

کسی که با این دنیای زیبا و زندگی بخش ارتباط ندارد بی شک از مهم ترین دستاورد انسانی و نیز از بیشترین معارف الهی و بشری محروم است و سروکار نداشتن با کتاب برای هر ملتی یک خسارت بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندی که اتهام وهابیت به شیعه را خنثی می کند

سندی که اتهام وهابیت به شیعه را خنثی می کند