مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:452021-12-07سياسي

16 آذر الگوی ماندگار حق طلبی در تاریخ ایران


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:16 آذر الگوی ماندگار حق طلبی در تاریخ ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 16 آذر روز دانشجو پیامی صادر کرد در این پیام آمده است: 16آذر همواره یادآور  همگامی دوعرصه بلند مجاهده فی سبیل الله یعنی شهادت و دانش اندوزی است.

تجلی علم مبتنی بر تعهد درکنار شهامت و ظلم ستیزی ناشی از تقوا و آزادگی در دانشجویان آزادیخواه و فساد ستیز ومبارز در16آذر ماه 1332 الگوی ماندگار ویادگار مقدس تلاش در راستای ترویج دین راستین اسلام و اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

از آن روز و روسپیدی دانشجو ودانشگاه و اهتزاز تعالی انسانیت تا امروز و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضور دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم فرهنگی،همه نوشتار مقدس قاموس دین طلبی و آموختن دین مدارانه و آفریننده است.

جنبش عظیم نرم افزاری،تولید علم،گسترش پهنه اخلاق توام با تحصیل وتهذیب همراه با آموزش،امروز محصول دانشگاه ما و حضور درعرصه های گوناگون خدمت همه جانبه به مردم محصول دانشجویان متعهد وکوشای در تحصیل ماست.

  اینجانب با افتخار ضمن گرامیداشت یاد شهیدان دانشجوی استکبارستیز16آذر،این روز بزرگ را درکنار همه دانشجویان عزیز،اساتید خستگی ناپذیر و همه دست اندرکاران تعلیم وتربیت گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر الگوی ماندگار حق طلبی در تاریخ ایران

16 آذر الگوی ماندگار حق طلبی در تاریخ ایران