مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-07دانش

دانشجویان از راهکارهای توسعه ی ایلام می گویند


نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه ایلام در روز دانشجو در نشستی با عنوان «نقش دانشجو و دانشگاه در توسعه ی استان» از دغدغه های خود برای توسعه گفتند.

- ایسنا/ایلام نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه ایلام در روز دانشجو در نشستی با عنوان نقش دانشجو و دانشگاه در توسعه ی استان از دغدغه های خود برای توسعه گفتند.

حسین سقایی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم اقتصادی دانشگاه ایلام در این نشست اظهار کرد: توسعه یک مسئله بسیار گسترده است و در تعریف توسعه ی از نگاه غربی ها باید به سه اصل علم گرایی، عمل گرایی و عاری کردن هر چیزی از آموزه های وحیانی اعتقاد داشته باشیم.

وی درباره توسعه در کشور گفت: در انتهای دهه 60 و ابتدای 70 در دولت هاشمی رفسنجانی به مفهوم توسعه توجه بیشتری شد که یک نمونه از آن گرفتن وام از صندوق بین المللی با شرایط و ضوابط خاص بود جامعه امروز نتیجه ی نگاه دولت سازندگی به مقوله ی توسعه است.

سقایی گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که دانشجو تصمیم گیر نیست و باید به سمت تصمیم سازی حرکت کند و متاسفانه این جایگاه در بین دانشجویان از بین رفته است و برای حل این مشکلات باید به دنبال تکمیل حلقه های مفقوده باشیم.

مهدوی دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گفت: دو مبحث وجود دارد یکی اینکه مطالبه گری دانشجویان کم شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان از راهکارهای توسعه ی ایلام می گویند

دانشجویان از راهکارهای توسعه ی ایلام می گویند