مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-07اقتصادي

5800 فرصت شغلی برای مددجویان گلستانی در سال جاری ایجاد می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در سال جاری 320 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد پنج هزار و 800 فرصت شغلی افراد تحت پوشش کمیته امداد گلستان تخصیص یافته است.

- اظهار کرد: کمیته امداد گلستان بیش 85 هزار خانوار معادل 160 نفر را تحت پوشش داشته که چیزی حدود 14 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با اشاره به اینکه سیاست اصلی کمیته امداد در بخش محرومیت زدایی، توانمندسازی خانواده ها و ایجاد اشتغال با حفظ کرامت خانواده است، بیان کرد: برای اینکه خانواده ها توانمند شده و بتوانند وارد بازار کار شوند در حوزه اشتغال خدمات خوبی به مددجویان ارائه می شود که ارائه تسهیلات تنها بخشی از فرایند اشتغالزایی مددجویان محسوب می شود.

بابایی گفت: مددجویان برای ورود به بحث اشتغال مهارت سنجی شده و اگر دارای مهارت نباشد با تفاهمنامه ای که با اداره کل فنی و حرفه ای داریم براساس علاقمندی به آموزشگاه ها ارجاع خواهند شد و پس از کسب مهارت و مشاوره شغلی، تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد به آنها پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال به همه افراد مددجو در قالب طرح های مختلف پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: برای سالمندانی که در روستا و حاشیه شهر زندگی می کنند تسهیلات کارانگیزی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5800 فرصت شغلی برای مددجویان گلستانی در سال جاری ایجاد می شود

5800 فرصت شغلی برای مددجویان گلستانی در سال جاری ایجاد می شود