مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-07اقتصادي

ایلام از نظر تورم اولین استان کشور است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ایلام از نظر تورم اولین استان کشور است.

- ، جهانگیر رستم زاد در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: ایجاد قرارگاه امنیت غذایی در وزارت جهاد کشاورزی، توزیع اقلام اساسی از طریق اینترنتی درب منازل، استفاده از پتانسیل بسیج اصناف برای نظارت بر بازار و اعلام قیمت ها در ستاد تنظیم بازار از مهمترین اهرم های اجرایی این طرح در دولت سیزدهم است.

وی افزود: شهرداری با تصویب ستاد تنظیم بازار استان ملزم به ایجاد 2 غرفه عرضه مستقیم میوه با 25 درصد زیر قیمت بازار شد که خوشبختانه در این مدت کوتاه شاهد آثار مثبت آن بر بازار و تعدیل قیمت ها هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: با توجه به بازخورد مثبت ایجاد این غرفه ها به زودی هشت غرفه دیگر در سایر مناطق شهر ایلام ایجاد و همچنین غرفه مرغ و ماهی و گوشت نیز به زودی در راستای تنظیم بازار و کاهش قیمت ها دایر خواهد شد.

رستم زاد تاکید کرد: هرچند ایلام از نظر تورم اولین استان کشور است و مسائل زیرساختی و حمل و نقل بر این موضوع تاثیرگذار است، اما با این تغییر و تحول که به تازگی از سوی دولت انجام گرفته و قرار است جهاد کشاورزی توزیع کننده و ناظر باشد امیدواریم قیمت ها در استان نیز تعدیل پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام از نظر تورم اولین استان کشور است

ایلام از نظر تورم اولین استان کشور است