مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 01:052021-12-06بين الملل

پهپاد آمریکایی خانواده سوری را هدف قرار داد


حمله پهپاد آمریکایی در شمال سوریه طی روز دوشنبه تا کنون حداقل 6 عضو یک خانواده از جمله یک کودک 10 ساله را زخمی کرده است.

- به نقل از آسوشیتدپرس، یک فروند پهپاد آمریکایی مناطقی از شمال سوریه را هدف حملات خود قرار داد که این حملات تا کنون حداقل 6 عضو یک خانواده از جمله یک کودک 10 ساله را زخمی کرده است.

ادعا شده که این حمله آمریکا برای هدف قرار دادن یکی از عضو ارشد القاعده انجام گرفته است، هرچند در واقع به خودروی شخصی یک خانواده سوری حمله شده است.

پیش از این نیز، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرده بود که آمریکا با حملات هوایی مکرر در سوریه در جریان مبارزه با داعش در واقع ده ها زن و کودک را کشته و ارتش آمریکا در سوریه مرتکب جنایت جنگی شده است.

در این گزارش گفته شده که ارتش آمریکا حملات پر تلفات خود علیه غیرنظامیان سوری را اعلام نمی کند، از جمله واشنگتن حملات هوایی سال 2019 ارتش آمریکا در سوریه که در آن بیش از 64 زن و کودک کشته شد را هیچگاه اعلام رسمی نکرده است.

نویسنده این گزارش با توجه به حجم تلفات غیرنظامی در سوریه در نتیجه حملات آمریکا نتیجه می گیرد با این شرایط در جریان مبارزه با داعش، ارتش آمریکا احتمالاً مرتکب جنایت جنگی علیه غیرنظامیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد آمریکایی خانواده سوری را هدف قرار داد

پهپاد آمریکایی خانواده سوری را هدف قرار داد