مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 21:552021-12-06بين الملل

کاخ سفید: رویکرد ما همچنان مسیر دیپلماتیک است


سخنگوی کاخ سفید با اشاره به مذاکرات وین ادعا کرد رویکرد و علاقه ما همچنان مسیر دیپلماتیک رو به جلو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران این مطلب را در پاسخ به سوال خبرنگاری بیان کرد که از او واکنش رییس جمهوری آمریکا را در صورت پیشرفت نداشتن مذاکرات وین پرسید.

سخنگوی کاخ سفید با بیان این ادعا که رییس جمهوری آمریکا طیف وسیعی از گزینه ها را در اختیار دارد، درباره آن ها سخنی نگفت، اما ادعا کرد رویکرد و علاقه ما همچنان یک مسیر دیپلماتیک رو به جلو است.

جن ساکی در حالیکه هیات های غربی آماده پاسخگویی به متون پیشنهادی ایران در مذاکرات وین نبودند و معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا مذاکرات وین را واقع گرا توصیف کرد، بار دیگر مدعی شد که دور پیشین مذاکرات ناامید کننده بود و ایران با آمادگی برای پیشرفت از شش دور پیشین مذاکرات به میز مذاکره نیامده بود.

وی در عین حال گفت که همه مذاکره کنندگان برای مشورت به کشور های خود بازگشته اند و ما باید به آن ها فضای لازم برای این مشورت ها را بدهیم.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز به تازگی اعلام کرد: توافق باید جامع باشد که مردم به طور ملموس نتایج آن را احساس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: رویکرد ما همچنان مسیر دیپلماتیک است

کاخ سفید: رویکرد ما همچنان مسیر دیپلماتیک است