مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 21:502021-12-06بين الملل

حمایت پوتین و مودی از مذاکرات برای رفع تحریم ایران


ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه و نارندارا مودی نخست وزیر هند در بیانیه مشترکی از مذاکرات برای رفع تحریم ها علیه ایران حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه هند، ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه پس از دیدار با نارندرا مودی نخست وزیر هند در بیانیه مشترکی با اشاره بر توسعه همکاری های دهلی نو و مسکو در حوزه های مختلف دفاعی و فضایی، بر لزوم اجرای کامل برجام و قطعنام 2231 شورای امنیت سازمان ملل تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است هند و روسیه در خصوص اجرای کامل برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل تاکید کردند و از تلاش های مربوطه برای تقویت مجدد و فوری برجام حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دور جدید مذاکرات ایران و 1+4 که از روز دوشنبه هشتم آذرماه (29 نوامبر) در وین اتریش برگزار شد، روز جمعه سوم دسامبر (12 آذرماه) به پایان رسید.

در نشست روز جمعه کمیسیون مشترک برجام که با حضور نمایندگان ایران، گروه 1+4 و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد، شرکت کنندگان به بررسی نتایج به دست آمده و پیشرفت های صورت گرفته در این دور از گفتگو ها با توجه به متون ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پوتین و مودی از مذاکرات برای رفع تحریم ایران

حمایت پوتین و مودی از مذاکرات برای رفع تحریم ایران