مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 19:502021-12-06اقتصادي

عرضه اولیه جدید در راه است؟


رییس کل سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که به منظور جبران کسری بودجه در کشور، سهام پالایشگاه شازند طی ماه جاری در بازار بورس درج نماد می شود.

- ، حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی گفت: سازمان خصوصی سازی قرار است که سهم باقی مانده دولت در شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را واگذار کند.

برای این اقدام دو حالت وجود دارد، نوع اول بدین صورت که 18 درصد سهم باقی مانده دولت در شرکت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به بصورت یکجا به دو سهامدار عمده ی فعلی خلیج فارس واگذار شود و نوع دوم که برخی از اعضای هیئت واگذاری مطرح کردند این است که به صورت سه بلوک 6 درصدی واگذار شود؛ البته واگذاری به صورت سه بلوک 6 درصدی باعث ایجاد فضای رقابتی می شود.

با توجه به ارزش سهام هلدینگ خلیج فارس، این بزرگ ترین واگذاری تاریخ سهام دولت خواهد بود.

از همه فعالان حوزه صنعت پتروشیمی، صنایع مرتبط، مجموعه ها و شخصیت های حقوقی که توان شرکت در این مزایده را دارند، درخواست می شود که برای خرید آن اقدام کنند.

عرضه اولیه 10درصد از سهام پالایشگاه شازند قربانزاده از عرضه اولیه سهام پالایشگاه شازند خبر داد و گفت: عرضه اولیه سهام پالایشگاه شازند در آذرماه وعده داده شده بود، اما اکنون همه تکالیف هیئت پذیرش آن در بورس انجام شده و درج نماد آن این روز ها در تابلو بورس صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اولیه جدید در راه است؟

عرضه اولیه جدید در راه است؟