مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-06اقتصادي

آغاز نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در اهواز


مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته تهویه وتبرید صبح امروز15 آذرماه با حضور مسئولین کشوری ولشکری رسما در خوزستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد:امروز صبح،15شرکت کننده زیر 21 سال منتخب استان ها در رشته تهویه وتبرید رقابت سه روزه خود را در قالب مسابقات ملی مهارت به میزبانی اهواز آغاز کردند.

سواعدی ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان،معرفی آموزش های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم وجلب نظر مسئولان،بنگاه های اقتصادی،صنایع وصنوف برای مشارکت هرچه بیشتر در اجرای مسابقات ملی مهارت،ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای،شناسایی ومعرفی افراد ماهر ونخبه به صنایع و بنگاه های اقتصادی و فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان جوانان کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه مسابقات ملی مهارت مقدمه ای برای ورود به مسابقات جهانی مهارت است عنوان کرد:هر سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی که عمدتاً جوانان زیر 21 سال هستند، برگزار می شود و برگزیدگان نهایی آن پس از گذراندن اردوهای آمادگی به مسابقات جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در اهواز

آغاز نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در اهواز