مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 17:002021-12-06بين الملل

آغاز رزمایش دریایی روسیه در دریای سیاه در پی تحرکات ناتو


وزارت دفاع روسیه از آغاز رزمایش ناوگان دریایی خود در دریای سیاه در پی ورود کشتی های جنگی گشتی آمریکا در این دریا خبر داد.

- به نقل از تاس، دفتر مطبوعاتی ناوگان روسیه روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد خلبانان ناوگان دریای سیاه روسیه اولین پروازهای خود را در جریان برگزاری دوره آموزشی زمستانی، تمرین ردیابی ناوهای جنگی دشمن و حملات موشکی علیه اهداف دریایی آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های روسیه بمباران میدان هدف، شلیک موشک به اهداف ساحلی و دریایی و تمرین رزمی شکار و همچنین ردیابی زیردریایی ها و کشتی های فرضی دشمن در دریای سیاه را در جریان آموزش رزمی خود انجام دادند.

دفتر رسانه ای وزارت دفاع روسیه همچنین تصریح کرد: بیش از 20 جنگنده از جمله جنگنده های چند منظوره Su-30SM، بمب افکن های خط مقدم Su-24M، هواپیماهای Be-12 و An-26 و بالگردهای Mi-8 و Ka-27 در این رزمایش شرکت داشتند.

ناوگان ششم ایالات متحده در 25 نوامبر اعلام کرد که ناوشکن موشکی آرلی بروک نیروی دریایی آمریکا در یک گشت زنی عادی وارد دریای سیاه شده است.

بر اساس ادعای نیروی دریایی ایالات متحده، متحدان و شرکای ناتو به طور معمول در منطقه فعالیت می کنند تا از یک محیط دریایی امن و باثبات اطمینان حاصل کنند و ظرفیت شرکا را برای بهبود اثربخشی و قابلیت همکاری ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش دریایی روسیه در دریای سیاه در پی تحرکات ناتو

آغاز رزمایش دریایی روسیه در دریای سیاه در پی تحرکات ناتو