مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-06ورزشي

درخواست قطر برای ارائه تورهای متنوع/ آمادگی صدور ویزای فرودگاهی


اعضای کارگروه ویژه جذب تماشاگران از جام جهانی فوتبال 2022 قطر از اعلام آمادگی برای صدور ویزای فرودگاهی و درخواست طرف قطری برای ارائه بسته تورهای متنوع خبر دادند.

- به نقل از وزارت میراث فرهنگی، سومین نشست کارگروه ویژه جذب تماشاگران از جام جهانی فوتبال 2022 قطر در راستای بررسی برنامه ها و اقدامات دستگاه های مختلف برای بهره برداری حداکثری از ظرفیت جام جهانی فوتبال 2022 قطر با حضور علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، محمود ادیب مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه و اعضای عالی این کارگروه از دستگاه های مربوطه امروز دوشنبه 15 آذرماه 1400 در سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد.

شالبافیان معرفی ایران و جذب گردشگر را به عنوان رویکرد اصلی این رویداد عنوان کرد و افزود: با توجه به چارچوب های اعلام شده از سوی طرف قطری و مقررات فیفا برای میزبانی کمپ ها، رویکرد قالب میزبانی گردشگران و معرفی ایران خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه معرفی ایران باید در صدر اولویت ها قرار گیرد، بیان کرد: یکی از فرصت های جام جهانی معرفی مقاصد نزدیک کشور میزبان است و ما نیز از این فرصت باید برای مقابله با ایران هراسی استفاده کنیم.

معاون گردشگری با اشاره به اهمیت هم افزایی دستگاه های ذیربط بیان کرد: استفاده از این فرصت اجماع بین دستگاه های مرتبط را می طلبد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست قطر برای ارائه تورهای متنوع/ آمادگی صدور ویزای فرودگاهی

درخواست قطر برای ارائه تورهای متنوع/ آمادگی صدور ویزای فرودگاهی