مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-06اقتصادي

اراضی کشاورزی خوزستان تحت کشت آبیاری قطره ای قرار می گیرند


امسال برنامه ریزی شده تا بتوان سهم بیشتری از اراضی در سطح استان خوزستان تحت کشت آبیاری قطره ای قرار گیرند.

- ، صادق خلیلیان عصر امروز دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی به کارگیری فناوری های جدید و ایده های نو در اقتصاد است و اینکه به چه شکل اقتصاد به دانش بنیان تبدیل شود و به چه شکل از ظرفیت های متنوع اقتصاد با تکیه بر توانایی های داخل استفاده کرد تا بتوان یک اقتصاد بدون وابستگی به خارج داشته باشیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با تحقق اقتصاد مقاومتی به توسعه اقتصادی پایدار در استان دست پیدا می کنیم، افزود: در اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد نوین رو به جلو دیده می شود که از همه ظرفیت ها و فناوری ها استفاده می کند که همان دانش بنیان است.

وی بیان کرد: در چارچوب اقتصاد مقاومتی بناست که برنامه ای در قالب برنامه هفتم توسعه برای استان خوزستان تدوین شود چون در بخش کشاورزی و بحث آبیاری های نوین با توجه به شرایط خشکسالی امسال با مشکل مواجه شده ایم و شرایط اقتصاد کشاورزی خوزستان تحت تأثیر خشکسالی و کم آبی قرار گرفته است.

خلیلیان اضافه کرد: باید به بهترین شکل از آب موجود در سطح استان خوزستان بیشترین بهره برداری را در بخش کشاورزی داشته باشیم تا بتوان تولید بیشتری صورت گیرد؛ امسال برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی کشاورزی خوزستان تحت کشت آبیاری قطره ای قرار می گیرند

اراضی کشاورزی خوزستان تحت کشت آبیاری قطره ای قرار می گیرند