مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-06سياسي

کرمان از توسعه نامتوازن رنج می برد


استاندار کرمان به تشریح اقدامات صورت گرفته در استان پرداخت.

- علی زینی وند عصر امروز 15 آذرماه در شورای اداری استان کرمان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: شورای راهبردی مدیران ارشد را که مسایل استان در آن با بهره گیری از تیم حرفه ای مورد بررسی قرار می گیرد، تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: اکنون مسایل آب در دستور کار شورای راهبردی مدیران ارشد استان قرار دارد و این شورا سبب بسیج امکانات و هم افزایی بین مدیران برای رفع مشکلات مردم ایجاد شده است.

استاندار کرمان با اشاره به وسعت استان و وجود پنج دانشگاه علوم پزشکی در استان، اظهار کرد: در پیک پنجم در یک روز حدود 2500 نفر در بیمارستان های استان بستری داشتیم اما با همکاری مردم و نیروهای نظامی و سایر ارگان ها توانستیم بدون ایجاد هیچ مزاحمتی برای کشور آن پیک را پشت سر بگذاریم.

وی از تقسیم بندی استان به مناطق مختلف سخن به میان آورد و تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در همه شهرستان ها، تشکیل و مشکلات قابل حل را در استان رفع می کنیم.

زینی وند از محقق شدن 80 درصد تعهد اشتغال استان در سال جاری تا این لحظه خبر داد و عنوان کرد: احتمالا برخی از شهرستان ها تا پایان سال 150 درصد از تعهد اشتغال خود را محقق خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان از توسعه نامتوازن رنج می برد

کرمان از توسعه نامتوازن رنج می برد