مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-06سياسي

خوزستان با 84 هزار و 752 «برگزاری روضه خانگی» در ایام محرم رتبه اول کشور را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی اکبر دریاکناری مسئول ستاد طراحی و اقدام فرهنگی (ستاد طواف) در گفتگو با خبرنگار سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تجمیع گزارش های استان ها در عملیات .

- خوزستان با 84 هزار و 752 برگزاری روضه خانگی در ایام محرم رتبه اول کشور را دارد مسئول ستاد طراحی و اقدام فرهنگی از نصب بیش از 160 هزار بیلبورد شهری و بین شهری و مشکی پوش کردن 70 هزار مرکز آموزشی کشور در ایام محرم امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی اکبر دریاکناری مسئول ستاد طراحی و اقدام فرهنگی (ستاد طواف) در گفتگو با خبرنگار سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تجمیع گزارش های استان ها در عملیات محرم توسط گروه رصد و پایش این ستاد اظهار داشت: عملیات محرم 1443 با شعار ایران مشکی پوش و با موضوع ادارات کل تبلیغات اسلامی استان های سراسر کشور با ارائه آخرین گزارش عملکرد، به کار خود پایان داد.

وی افزود: با توجه به رسالت و مأموریت های ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی در عملیات محرم و ترویج و گسترش فرهنگ صحیح عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، ستاد طواف تحت رهنمود ها معاون امور فرهنگی و تبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان با 84 هزار و 752 «برگزاری روضه خانگی» در ایام محرم رتبه اول کشور را دارد

خوزستان با 84 هزار و 752 «برگزاری روضه خانگی» در ایام محرم رتبه اول کشور را دارد