مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-06سياسي

ثبت نام از داوطلبان نوجوان برای کارآزمایی بالینی واکسن برکت


مسئول اجرای کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت گفت: داوطلبان حضور در مطالعات بالینی واکسن برکت (12 تا 18 ساله ها) می توانند ازطریق تماس با سامانه 4030 دراین کارآزمایی حضور پیدا کنند.

- مسئول اجرای کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت گفت: داوطلبان حضور در مطالعات بالینی واکسن برکت (12 تا 18 ساله ها) می توانند ازطریق تماس با سامانه 4030 دراین کارآزمایی حضور پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص شرایط افرادی که می توانند در این مرحله داوطلب شوند نیز گفت: کلیه افراد 12 تا 18 سال که تاکنون سابقه واکسیناسیون کووید 19 نداشتند و هیچ نوع واکسن کرونایی در این مدت تزریق نکردند می توانند با 4030 تماس بگیرند.

وی افزود: کارشناسان ما با داوطلبان محترم تماس می گیرند و سوالات و معاینات تکمیلی را انجام می دهند و در خصوص مراحل و زمان انجام تزریق به آنها اطلاعات لازم را ارائه می کنند.

حسینی در خصوص محل انجام مطالعات نیز گفت: کارآزمایی بالینی واکسن برکت در تهران انجام می شود و لذا کلیه افرادی که در تهران و شهرهای اطراف و به طور کل افرادی که امکان تردد به تهران دارند، می توانند داوطلب این مرحله از مطالعات برکت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام از داوطلبان نوجوان برای کارآزمایی بالینی واکسن برکت

ثبت نام از داوطلبان نوجوان برای کارآزمایی بالینی واکسن برکت