مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-06اجتماعي

کسب مدال نقره جهانی المپیاد علوم زمین توسط دانش آموز خوزستانی


رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب مدال نقره جهانی المپیاد علوم زمین توسط دانش آموز دزفولی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب مدال نقره جهانی المپیاد علوم زمین توسط دانش آموز دزفولی خبر داد.

جمال حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: المپیادهای علمی به منظور شرکت همه دانش آموزان برگزار می شوند و تنها مختص دانش آموزان سمپادی نیستند.

در پایه های دهم و یازدهم نیز هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش می توانند در آزمون های المپیادها شرکت کنند.

وی افزود: المپیادهای علمی هر ساله بنا به دستورالعمل اعلام شده و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شوند و در مرحله پایانی نیز آن دسته از دانش آموزانی که مدال طلا کسب کرده اند، به عضویت تیم جمهوری اسلامی ایران در می آیند و به مرحله جهانی صعود می کنند.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سال گذشته 2 هزار و 757 دانش آموز خوزستانی در 12 رشته المپیادهای علمی شرکت و 217 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند که نشان دهنده رشد 138 درصدی نسبت به سال قبل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال نقره جهانی المپیاد علوم زمین توسط دانش آموز خوزستانی

کسب مدال نقره جهانی المپیاد علوم زمین توسط دانش آموز خوزستانی