مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-06سياسي

مراکز فنی و حرفه ای فرهنگ کارآفرینی را توسعه دهند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه جوانان باید با یادگیری مهارت برای خودشان کار ایجاد کنند، گفت: مراکزی همانند دانشگاه های فنی و حرفه ای باید فرهنگ کار و کارآفرینی را در بین جوانان و در جامعه توسعه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان، با تاکید بر اینکه زندگی سعادتمند در گرو عمل به قرآن است، اظهار کرد: برای دریافت نتیجه موثر و همراه با موفقیت لازم است تا حرکت های فردی و اجتماعی در جامعه مبتنی بر آموزه های قرآنی باشد.

وی با اشاره به اینکه راه حل دستیابی به آرامش در عالم توسط خداوند در قرآن به بشر یادآوری شده است، گفت: انسان برای آسایش در دنیا یک راه بیشتر ندارد و آن نیز عمل به آیه شریفه أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ القُلُوبُ است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه قرآن آمده تا بشر را اهل قیام کند، مطرح کرد: قیام به معنای حرکت و عدم توقف است، چراکه اگر جامعه اهل قیام بود، آن زمان دیگر افسردگی و خمودگی در آن بی معنا است.

وی به تشریح مصادیق دستیابی به قیام در جامعه پرداخت و خاطر نشان کرد: در آیه 14 سوره حدید خداوند قائم بودن جامعه را مبتنی بر عدالت و توجه به این اصل مهم معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز فنی و حرفه ای فرهنگ کارآفرینی را توسعه دهند

مراکز فنی و حرفه ای فرهنگ کارآفرینی را توسعه دهند